•  

    CONTACT

    Voor storingen zijn wij tijdens kantooruren telefonisch te bereiken op (02) 727 13 09. Bij uw 24-uurs contract ontvangt u een telefoonnummer waarmee wij 7x24 uur bereikbaar zijn.

HOME > ONDERSTEUNING > Service contract

SERVICE CONTRACT

Ascom Technische dienst

Zekerheid wilt u natuurlijk zwart-op-wit hebben. Daarin voorziet het Servicecontract van Ascom: een garantieverklaring onzerzijds waarmee wij ons verplichten, ook na de garantietermijn, uw systemen preventief en correctief te onderhouden, te inspecteren en te repareren.

Het Servicecontract verzekert de continuïteit van uw systemen. Ascom focust op uw belangen en biedt u de zekerheid van systemen zonder mankementen. Daarom omvat het Servicecontract onder andere de onderstaande services.

De zekerheden van uw Servicecontract

  • Bescherming van uw investering
  • Preventief onderhoud
  • Correctieve interventie
  • Advisering na inspectie (optioneel)
  • Reserveonderdelen op voorraad
  • Snelle levering onderdelen
  • Systeemsoftware back-ups
  • Storingsbezoeken
  • Vaste responstijden
  • 7 x 24 uur beschikbaar